JustinBieber

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Moa Bieber - 13 augusti 2013 21:17

Hej!

idag så gav Justin Bieber en tjej/tant pengar för hon hade inte så mycket pengar.

och jag som är en jävla stor belieber tycker det är typ helt underbart han är så jävla snäll mot andra.

hooppas ni också tycker det.

Love you justin bieber

hur har eran dag varit idag ?

min har varit helt underbar jag varit på min pappas jobb och ätigt det var jätte gott och sedan fick jag en glass super gott.

och sen åkte jag och handlade. eller typ tiddade på kläder för jag köpte saker i söndags 2 tröjor och 1 skal typ en plombokskal och så gjorde jag ett eget skal via internet och det vart en bild med justin bieber jag vart så jävla nöjd över det så jag skulle kunna döööööööööööööööööö

jag tror nog att ni också skulle bli så lycklig!

jaja nu ska jag gå ut och gå med hundarna eller farmor och farfars hundar! <3 och lyssna på justin bieber medans jag gör det och sen ska jag typ lägga mig i sängen och lyssna på Justin och bara somna till hans underbara röst för imorgon så ska jag vara med en kompis det kommer också bli super roligt.

ses imorgon  eller jag kommer skriva imorgon <3 god natt skriver jag nu då glöm inte lägg dig i sängen och bara somna in till Justin Bieber

- Moa Bieber

Belieber


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Justin Bieber Forever

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Moa Bieber

Moa Bieber

Hej jag heter Moa och Älska justin bieber jag tänkte skapa den hät bloggen för att visa er hut mycket jag gillar han. Hoppas ni gillar han lika mycket som jag gillar han

men jag tänkte också på att skriva vad jag gör på dagarna och sånt.


Ovido - Quiz & Flashcards