JustinBieber

Alla inlägg under juli 2013

Av Moa Bieber - 31 juli 2013 22:52

Hej!

nu är jag hemma igen och har det ganska roligt

nu ska jag ta det lungt och titta lite på film eller något sånt.

Jag ska titta på film nu och skypa jag lägger ut mer saker imon

Hej

Av Moa Bieber - 28 juli 2013 11:43

Hej

Nu har jag åkt hem från min snälla vän nichole.

Vi hade jätte roligt men nu snart ska jag till mormor och morfar i en vecka sen åker jag hem till järbo från stockholm.

nu har jag inte så mycket att göra men jag lovar att jag kommer lägga upp bilder på justin bieber och videor

ha en trevlig dag Puss/kram Moa

Av Moa Bieber - 26 juli 2013 22:59

HejBeliebers idag har jag haft en rolig dag!Har badat plockat hallon och gjort massa andra saker :-) Det var super roligt och jag var med en jätte bra vän som heter Nichole.Hon är en av mina bästa kompisar.Dig kan man lita på du och jag kommer alltid vara vänner.Vänner Forever❤💜💙Kära Beliebers Idag läste jag i Aftonbladet dem skrev att Justin bieber knarkar.Men det tror jag inte på så vi borde hjälpa bieber att säga att han inte knarkar jag hoppas ni tycker de samma Love you Beliebers 💋

Av Moa Bieber - 25 juli 2013 20:51

Hej!

har spelat minigolf nu och det var väl ganska roligt men jag vann inte menn jag kom 2a av 4a :-P                                 nu ska jag titta på Never say Never och sen läsa justin bieber boken bara början :D

och äta glass see you later :-D

 

Av Moa Bieber - 25 juli 2013 16:29

Hej!

beliebers ja nu har jag badat varigt och tittat på kläder jag har haft en toppen dag!

nu är jag hemma och tar det lite lungt snart ska jag äta kvälls mat och sen ska jag åka och spela minigolf.

har ni spelat det någon gång?


Idag har det varigt en varm dag för oss och för Justin Bieber

Justin har nog haft en toppen dag som jag och jag hoppas att ni också har haft det för jag vill att ni och justin ska må super bra.


jag vill gärna att ni skickar frågor till mig som jag kan svara på ni får kommentera om ni vill.

jag kan titta på era bloggar om ni skriver vad dem heter.


Vi ses eller hörs senare i kväll Puss och kram beliebers/ Justin Bieber     

Av Moa Bieber - 25 juli 2013 12:40

Hej!


Nu ska jag åka och bada eller gå och bad det kommer nog  bli roligt

jag kommer skriva mer om justin bieber det kanske inte är så spännande att titta på vad jag ska göra :-P

kommer skriva lite olicka


Frågor om justin bieber för att se hur stor belieber du är

villken är justins favvo färg:

vad heter justins ex/flickvän:

hur gammal är han?

Hur vart han känd?

vi tar lite mera fråger lite senare nu måste jag gå Hej då



:-)   



Av Moa Bieber - 25 juli 2013 11:58

Hej!

beliebers vad ska ni göra idag?

jag ska bada handla som jag sker förut :-P

men nu snart ska jag äta lumch sen ska jag gå och bada ocn när jag går till badet ska jag lyssna på justin bieber :D

sen blir det att handla lite bieber saker :-P vi hörs sen Hej då :D  


Av Moa Bieber - 24 juli 2013 21:55

Hej!

Vi kanske kan ha en tävling men jag vet inte än men jag hoppas det.

vi får se :D

jajja ve ses senare eller jag kommer blogga om Justin bieber :D min Boyfriend :D

det är nog många som skulle vilja vara ihop med honom

som jag :P

Presentation


Justin Bieber Forever

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Moa Bieber

Moa Bieber

Hej jag heter Moa och Älska justin bieber jag tänkte skapa den hät bloggen för att visa er hut mycket jag gillar han. Hoppas ni gillar han lika mycket som jag gillar han

men jag tänkte också på att skriva vad jag gör på dagarna och sånt.


Ovido - Quiz & Flashcards